Většina videí z policejních honiček obvykle končí nehodou, vytlačením ze silnice nebo střelbou. V tomto případě však celou honičku ukončila kolemjdoucí, která bez váhání srazila prchajícího zločince na skútru svou kabelkou.
Video z policejní honičky, která se minulý měsíc odehrála údajně v Estonsku, zachycuje řidiče skútru, který se snaží uniknout před tamní policií. Podle všeho byl prchající řidič hledán pro podezření z krádeží, za což byl následně zatčen.
Nyní ale zpět k videu. Kamera umístěná v policejním voze zachycuje pronásledování prchajícího muže na skútru, který se snaží setřást policisty kličkováním po ulicích sídliště. Chvíli se zdá, že řidič ze svého stroje spadne, přesto první karambol ustojí a pokračuje v úprku. Po chvíli však najíždí na chodník a snaží se setřást policisty na jakési pěší zóně, kde tou dobou naštěstí nikdo není. Zásadní moment však nastává ve chvíli, kdy pronásledovaný přejíždí most, míjí parkoviště u jakéhosi nákupního domu a chystá se vjet do parku.
V cestě mu však stojí žena, která ani chvíli neváhá, sundavá z ramene kabelku a přesně mířenou ranou řidiče sundavá z jeho stroje. Ten se sice ještě pokouší opět nasednout, v tu chvíli však přibíhá policista, který ho další ranou posílá i se strojem k zemi a celé honičce je konec.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?