Představte si tu situaci, kdy jste majitelem domu, ale úřady vám zakáží dělat na jeho vzhledu jakékoliv změny. Vy jste ale odhodlaní postavit si garáž. Co vám tedy zbývá, pokud nechcete porušit zákon, ale chcete mít auto v bezpečí?
Přesně do takové situace se dostal člověk z následujícího videa. Bohužel neznáme jeho jméno ani celý příběh, přesto víme, že úřady mu zakázali měnit cokoliv na vzhledu jeho domu, který stojí v malé vesnici Woudsend v Nizozemí.
Majitel modré Audi Q5 se ale svého snu o vlastní garáži nehodlal vzdát a byl zkrátka odhodlaný parkovat svůj vůz vedle svého domu ve své garáži. Aby však neporušil zákony, musel na to jít kreativně. Garáž si sice postavil kousek od dveří do domu, aby však nebyla poznat, jsou vrata doplněna o klasické obložení, okna i dveře.
Klasický vzhled řadového domku tak zůstal zachován, ovšem jak je z videa patrné, stačí pár desítek vteřin, stěny se otevřou dovnitř a ven vyjede automobil. Celé video se před pár dny objevilo na serveru Reddit.
Celý projekt je poměrně zajímavě vymyšlen, ovšem neskutečně mrhá místem. Kvůli otevírání vrat dovnitř je jasné, že vůz musí stát daleko za nimi. To je ostatně patrné i na videu, v čase 0:50. Tam, kde by bezesporu mohl být alespoň menší byt 1+1 tak stojí jen jedno Audi Q5.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?