Mnoho zručných a starostlivých rodičů už postavilo nebo alespoň upravilo svým potomkům různá auta s elektrickými či benzínovými motory, která sice jezdila, ale vypadala tak nějak všelijak. Otec tohoto chlapce si ale vzal do hlavy, že postaví věrnou repliku klasického amerického tahače.
Co si otec usmyslel, to také převedl do reality. Na krátkém videu tak vidíme až neuvěřitelně věrnou zmenšenou repliku klasického amerického tahače včetně návěsu. Nejedná se ale o žádný stacionární objekt někam do zahrady, tahač má dokonce i funkční motor a řízení.
Jak je na videu vidět, chlapec usedá do vozu, zabouchává za sebou dveře a po chvíli již můžeme slyšet startování motoru. Bohužel se nám nepovedlo sehnat bližší informace, ovšem na serveru Carsociety odhadují, že byl použit motor z motokáry. Nám to ale zní spíše jako motor ze zahradní sekačky/ zahradního traktoru.
Hlavní ale je, že celá věc je schopna uvést se do pohybu. Jen si sami vzpomeňte, když jste byli malí. Netoužili jste taky po něčem podobném? Navíc je zde i neuvěřitelné množství detailů, od světlometů na blatnících, přes palivové nádrže na bocích pod kabinou až po funkční klakson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.