Italové i Němci dostali za uši. Odborníci vyhlásili Trezor nejlepším konceptem roku

AutoRoad.cz, 5. června 2017, 13:21 Google+

Kam koncept Renault Trezor přijede, tam získává obdiv a ocenění. Poslední úspěch zaznamenal na prestižní výstavě automobilů Concorso d'Eleganza Villa d'Este, kde si vysloužil ocenění za Koncept roku. A podle nás rozhodně po právu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Trezor

Renault Trezor | foto: Renault

Sdílejte článek

V případě konceptu Trezor se ale nejedná o první úspěch. Již dříve získal ocenění "Koncept roku" na motoristickém festivalu v Paříži nebo ocenění na Ženevském "Car design Awards".

K úspěchu se vyjádřil i Stephane Janin, vedoucí oddělení designu v sekci Renault Concept. Podle jeho slov je poslední získané ocenění důkazem toho, že velcí odborníci a sběratelé považují automobily za součást umění.

Aby se mohl koncept Trezor soutěže vůbec zúčastnit, musel Renault dopravit dvě vozidla. Jedno jako čistě designovou záležitost, ovšem to druhé muselo být plně funkční. Díky tomu tak Trezor dostal pohonný systém z Formule E, který podává výkon 260 kW (353 koní) a 380 Nm.

Na Concorso d'Eleganza Villa d'Este tovo šak bylo k vidění opravdu hodně, včetně konceptu nového BMW řady 8 kupé, které si také získalo mnoho pozornosti. Kterému vozu byste titul nejlepšího konceptu roku přiřkli vy?

Vytisknout

Diskuze: Italové i Němci dostali za uši. Odborníci vyhlásili Trezor nejlepším konceptem roku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Nissan Sentra Nismo představuje vrcholnou verzi kompaktního sedanu.

Tohle je Octavia RS "po japonsku". Na svědomí ji má Nissan. Vyrovná se výkonem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud