V minulých dnech se v Paříži natáčel další díl oblíbené a úspěšné série Mission: Impossible. Titulní role se opět zhostil Tom Cruise, který je známý i tím, že většinu kaskadérských kousků natáčí sám. My se můžeme podívat na to, jak vystřídal kaskadéry za volantem a odepsal pár klasických BMW.
Oblíbená filmová série Mission: Impossible se v příštím roce dočká již šestého pokračování. Natáčení probíhalo v minulých dnech ve Francii a my pro vás máme pár záběrů, na kterých Tom Cruise řadí za volantem několika klasických BMW e28.
Ačkoliv si hlavní hvězda filmové série natáčení akčních scén dozajista užívá, milovníci mnichovské automobilky zřejmě trpí. Na několika málo záběrech které máme k dispozici je totiž vidět, jak Tom Cruise jeden vůz zničí během skoku ze schodů a druhý omlátí při pokusu o stylový průjezd zatáčkou.
Na prvním videu můžete vidět opravdu zdařilý skok pozadu ze schodů. Po přistání už se ale vůz nerozjel. Motor sice běžel, zadní náprava ale zřejmě utrpěla poškození během tvrdého přistání.
Na druhém videu můžeme vidět nejdříve natáčení průjezdu zatáčkou pro kamery na speciálním voze Porsche. Během jednoho z pokusů se ale vůz vymkne kontrole a naráží pravým předním blatníkem do neznámé překážky. Poté následuje ještě několik průjezdů na zkoušku a celé video končí průjezdem s kamerami umístěnými na kapotě vozu.
Pro připomenutí, BMW řady 5 série e28 se vyráběl mezi lety 1981 až 1988 a celkem bylo vyrobenou 722,328 vozidel. Šlo o první pětkové BMW s palubní deskou natočenou směrem k řidiči a možností instalace systému ABS. Byla to také první generace, která se dočkala ostré verze M5. V současné době se cena zachovalého kousku pohybuje okolo 100.000 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?