Vůz značky Lamborghini je snem mnohých z nás, ceny této automobilky jsou ale závratné. Nyní se však zájemcům naskytla možnost pořídit si Lamborghini Murcielago LP 640 za cenu "pouhých" 411.000 Kč. Má to ale jeden háček
Tím háčkem je stav samotného vozu. Pokud totiž někdo na ebay použije přezdívku "lamborghinidismantler" ("demontážník Lamborghini"), moc dobrého z toho neplyne. Nicméně v tomto případě je to přezdívka naprosto přesná.
Z kdysi krásného Murcielaga LP640 vyrobeného v roce 2008 toho totiž moc nezbylo. Za cenu takřka půl milionu totiž prodejce nabízí pouze ohořelý rám s pokroucenými zbytky karoserie včetně specifických dveří. Je tak velkou otázkou, zda se vůbec najde někdo, kdo bude mít o tyto trosky zájem. Cena za kterou je vůz nabízen, 411.000 Kč, není pevná. Zájemce může prodejci navrhnout vlastní cenu, ovšem těžko soudit, jakou hodnotu tyto trosky ještě mají.
Ale není to jediná věc, kterou uživatel lamborghinidismantler nabízí. Mezi jeho dalšími aukcemi se nám podařilo najít i zachovale vypadající motor 6,2 litru V12, který pochází z jiného Lamborghini Murcielago, vyrobeného v roce 2006. Podle prodejce má najeto pouhých 6,737 mil (10,842 km) a je v sériovém stavu. Motor si prodejce cení na částku 24,750 dolarů (cca 604,000 Kč).
Pokud byste o tento motor měli zájem, například pro stavbu závodního speciálu, můžete opět zkusit nabídnout nižší cenu. Ovšem poštovnému v částce cca 25.000 Kč a následnému clu a DPH se stejně nevyhnete.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.