Poprvé se Vin Diesel veřejně ukázal s vozem značky Dodge v prvním díle filmu Rychle a zběsile, který se dostal na plátna kin již v roce 2001. O 16 let a 7 dílů později se Vin Diesel rozhodl stát i tváří a hlasem rychlých vozů značky Dodge.
Právě díky účinkování v sérii filmů Rychle a zběsile nalezl Vin Diesel zalíbení v klasických amerických "muscle cars". Zvláště pak v Dodge Charger 1970, se kterým účinkoval v prvním dílu celé série.
Automobilka Dodge byla již tou dobou sponzorem této filmové série, což herci umožnilo lépe se seznámit s celou značkou, jejími vozy a způsobem, jakým se ty nejvýkonnější kusy vyrábí.
Po šestnácti letech od prvního dílu tak situace dospěla k tomu, že se Vin Diesel stal hlavní tváří značky. Kromě toho, že se účastnil představení vozu Dodge Charger Demon, vystupuje také ve třech krátkých spotech prezentujících nejsilnější vozy automobilky s označením SRT a do budoucna by měl k fanouškům značky promlouvat prostřednictvím sociálních sítí.
V samotných spotech se kromě Vina Diesela objeví vozy Charger SRT Hellcat, Durango R/T a Challenger SRT Hellcat. Celá série spotů nese název Brotherhood of Muscle a je součástí kampaně "DOMESTIC, NOT DOMESTICATED".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.