Poprvé se Vin Diesel veřejně ukázal s vozem značky Dodge v prvním díle filmu Rychle a zběsile, který se dostal na plátna kin již v roce 2001. O 16 let a 7 dílů později se Vin Diesel rozhodl stát i tváří a hlasem rychlých vozů značky Dodge.
Právě díky účinkování v sérii filmů Rychle a zběsile nalezl Vin Diesel zalíbení v klasických amerických "muscle cars". Zvláště pak v Dodge Charger 1970, se kterým účinkoval v prvním dílu celé série.
Automobilka Dodge byla již tou dobou sponzorem této filmové série, což herci umožnilo lépe se seznámit s celou značkou, jejími vozy a způsobem, jakým se ty nejvýkonnější kusy vyrábí.
Po šestnácti letech od prvního dílu tak situace dospěla k tomu, že se Vin Diesel stal hlavní tváří značky. Kromě toho, že se účastnil představení vozu Dodge Charger Demon, vystupuje také ve třech krátkých spotech prezentujících nejsilnější vozy automobilky s označením SRT a do budoucna by měl k fanouškům značky promlouvat prostřednictvím sociálních sítí.
V samotných spotech se kromě Vina Diesela objeví vozy Charger SRT Hellcat, Durango R/T a Challenger SRT Hellcat. Celá série spotů nese název Brotherhood of Muscle a je součástí kampaně "DOMESTIC, NOT DOMESTICATED".
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.