Poprvé se Vin Diesel veřejně ukázal s vozem značky Dodge v prvním díle filmu Rychle a zběsile, který se dostal na plátna kin již v roce 2001. O 16 let a 7 dílů později se Vin Diesel rozhodl stát i tváří a hlasem rychlých vozů značky Dodge.
Právě díky účinkování v sérii filmů Rychle a zběsile nalezl Vin Diesel zalíbení v klasických amerických "muscle cars". Zvláště pak v Dodge Charger 1970, se kterým účinkoval v prvním dílu celé série.
Automobilka Dodge byla již tou dobou sponzorem této filmové série, což herci umožnilo lépe se seznámit s celou značkou, jejími vozy a způsobem, jakým se ty nejvýkonnější kusy vyrábí.
Po šestnácti letech od prvního dílu tak situace dospěla k tomu, že se Vin Diesel stal hlavní tváří značky. Kromě toho, že se účastnil představení vozu Dodge Charger Demon, vystupuje také ve třech krátkých spotech prezentujících nejsilnější vozy automobilky s označením SRT a do budoucna by měl k fanouškům značky promlouvat prostřednictvím sociálních sítí.
V samotných spotech se kromě Vina Diesela objeví vozy Charger SRT Hellcat, Durango R/T a Challenger SRT Hellcat. Celá série spotů nese název Brotherhood of Muscle a je součástí kampaně "DOMESTIC, NOT DOMESTICATED".
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?