Pokud jste v nedávné době přesedlali z předokolky na zadokolku, je možné, že ještě nejste plně seznámeni s tím, jak reagovat na krizové situace například v podobě nedotáčivosti či přetáčivosti. S tím se řidičům rozhodla pomoci společnost BMW a její závodní jezdec Colin Turkington.
Každý řidič by měl být schopen zvládnout svůj vůz i při krizových situacích. Sáhněme si ale všichni do svědomí a přiznejme si, jak na tom ve skutečnosti jsme. Automobilka BMW však chce udělat z majitelů svých vozů lepší řidiče, a tak nechala natočit sérii spotů.
Během těchto krátkých videí se profesionální závodník Colin Turkington snaží vysvětlit zvládnutí nedotáčivosti a přetáčivosti, udržení kontrolovaného smyku, správný průjezd zatáčkou po ideální stopě, základy plynulé jízdy a zvládnutí rychlého startu.
Video se ale netýká jen majitelů vozů BMW. Ačkoliv jsou zadokolky neustále vytlačovány vozy s pohonem předních nebo všech kol, i nadále je ve své nabídce mají automobilky Mercedes, Alfa Romeo, Ford, Nissan, Mazda a samozřejmě i výrobci speciálních sportovních vozidel.
Obsahu by také měli věnovat pozornost lidé, kteří se chystají k nákupu starších vozů se zadním pohonem. Ty totiž mnohdy postrádají "chůvičky" v podobě elektronických asistenčních systémů
Automobilka samozřejmě počítá s tím, že pokud se budete snažit zlepšovat se ve svých schopnostech, využijete k tomu místa určená. Ani v České republice o ně není nouze. Autodrom Most, Sosnová, Vysoké Mýto - to všechno jsou okruhy, které pořádají dny volných jízd pro veřejnost.
Pokud se tedy chcete stát opravdu lepším řidičem, který bude mít svůj vůz pod kontrolou i v krizových situacích, inspirujte se videem a vyrazte zkoušet své schopnosti do míst, kde nikoho neohrozíte.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.