Dnes se na New York International Auto Show vyhlašovali výherci prestižní ankety World Car Awards 2017 a Model F-Pace získal rovnou dvě ocenění.
První a rozhodně nejdůležitější ocenění připadlo modelu F-Pace v kategorii World Car of the Year 2017. O tento titul soupeřil spolu s Audi Q5 a Volkswagenem Tiguan. Druhé ocenění pak F-Pace získal v kategorii World Car Design of the Year 2017. V této kategorii s ním soupeřily vozy Mercedes-Benz S-Class Cabriolet a Toyotoa C-HR.
V minulých letech vybojovaly první místo v anketě World Car of the Year vozy jako Mazda Mx-5 (2016), Mercedes-Benz Class (2015) nebo Audi A3 (2013).
Dr. Ralf Speth, ředitel společnosti Jaguar Land Rover, pronesl, že model F-Pace byl navrhnut jako výkonné SUV s vynikající dynamikou, výrazným designem a každodenní použitelností.
My automobilce Jaguar gratulujeme a přejeme mnoho dalších úspěchů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.