Skupina PSA, sdružující automobilky Peugeot a Citroen, se chce vrátit na Americký trh. Obě společnosti již na tomto trhu samostatně působily, Citroen však odešel z USA v roce 1974 a Peugeot začátkem devadesátých let.
Dnes však skupina PSA vydala tiskovou zprávu, podle které se chce na trhy v zámoří vrátit. Skupina by měla nejdříve spustit službu zaměřenou na sdílení automobilů a tím se dostat do povědomí potencionálních zákazníků. Její provoz by měl být zahájen 3. dubna 2017 na letišti v Los Angeles a později se počítá s rozšířením na větší území USA.
Do čela tohoto projektu byl jmenován Larry Dominique, který se v automobilovém průmyslu na půdě USA pohybuje již více jak 30 let a pracoval pro společnosti General Motors, Chrysler či Nissan.
„Skupina vytvořením nového severoamerického subjektu PSA udělala velký krok kupředu pro realizaci plánu postupného vstupu na severoamerický trh,“ prohlásil předseda představenstva Carlos Tavares. „Do budoucna budeme naše aktivity v oblasti mobility a rozvoje služeb spolujízdy intenzivně rozvíjet, dnes tento plán spouštíme s naším partnerem TravelCar.“
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?