Skupina PSA, sdružující automobilky Peugeot a Citroen, se chce vrátit na Americký trh. Obě společnosti již na tomto trhu samostatně působily, Citroen však odešel z USA v roce 1974 a Peugeot začátkem devadesátých let.
Dnes však skupina PSA vydala tiskovou zprávu, podle které se chce na trhy v zámoří vrátit. Skupina by měla nejdříve spustit službu zaměřenou na sdílení automobilů a tím se dostat do povědomí potencionálních zákazníků. Její provoz by měl být zahájen 3. dubna 2017 na letišti v Los Angeles a později se počítá s rozšířením na větší území USA.
Do čela tohoto projektu byl jmenován Larry Dominique, který se v automobilovém průmyslu na půdě USA pohybuje již více jak 30 let a pracoval pro společnosti General Motors, Chrysler či Nissan.
„Skupina vytvořením nového severoamerického subjektu PSA udělala velký krok kupředu pro realizaci plánu postupného vstupu na severoamerický trh,“ prohlásil předseda představenstva Carlos Tavares. „Do budoucna budeme naše aktivity v oblasti mobility a rozvoje služeb spolujízdy intenzivně rozvíjet, dnes tento plán spouštíme s naším partnerem TravelCar.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.