Po úspěšné aukci se Arif Ahmed al-Zarouni může radovat ze své poznávací značky s číslem 1. Jak informuje server The Guardian, zaplatil za ni 18x více, než byla stanovena minimální cena.
HLEDÁME REDAKTORY pro externí i HPP spolupráci: Chcete psát o autech? Pošlete nám CV na redakce@autoroad.cz----------------------------------------------
"Mým cílem je být vždy číslo jedna," řekl serveru Gulf News. Poznávací značka ho nakonec v přepočtu vyšla na neuvěřitelných 116 milionů korun. Nejedná se ale o největší částku zaplacenou za poznávací částku.
V roce 2008 zaplatil muž také za číslo 1 na SPZ, 338 milionů korun. Rozdíl oproti této byl v tom, že se jednalo o značku registrovanou v nejbohatším emirátu, Abu Zabí. Zarouniho značka je registrována pod emirátem Sharjah, který je třetí nejbohatší.
V aukci se nakonec celkem vybralo 330 milionů korun, nejoblíbenější byly SPZ s čísly 12, 22, 50, 100, 333, 777, 1000, 2016, 2020, a 99999. K prodeji bylo k dispozici celkem 60 poznávacích značek se vzácnými čísly.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?