Po úspěšné aukci se Arif Ahmed al-Zarouni může radovat ze své poznávací značky s číslem 1. Jak informuje server The Guardian, zaplatil za ni 18x více, než byla stanovena minimální cena.
HLEDÁME REDAKTORY pro externí i HPP spolupráci: Chcete psát o autech? Pošlete nám CV na redakce@autoroad.cz----------------------------------------------
"Mým cílem je být vždy číslo jedna," řekl serveru Gulf News. Poznávací značka ho nakonec v přepočtu vyšla na neuvěřitelných 116 milionů korun. Nejedná se ale o největší částku zaplacenou za poznávací částku.
V roce 2008 zaplatil muž také za číslo 1 na SPZ, 338 milionů korun. Rozdíl oproti této byl v tom, že se jednalo o značku registrovanou v nejbohatším emirátu, Abu Zabí. Zarouniho značka je registrována pod emirátem Sharjah, který je třetí nejbohatší.
V aukci se nakonec celkem vybralo 330 milionů korun, nejoblíbenější byly SPZ s čísly 12, 22, 50, 100, 333, 777, 1000, 2016, 2020, a 99999. K prodeji bylo k dispozici celkem 60 poznávacích značek se vzácnými čísly.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?