Na světě je další rychlý Golf GTI. Hromadnou produkci ale určitě nečekejte

ar5, 28. prosince 2016, 09:55 Google+

Nový Golf GTI Clubsport S byl před dny nejsilnějším Golfem v nabídce. Jenže s omlazením verze Golf R se vše změnilo a proto se firma B & B Automobiltechnik rozhodla, že Clubsportu S dodá patřičnou šťávu navíc.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf VII GTI Clubsport S

Volkswagen Golf VII GTI Clubsport S | foto: B&B Automobiltechnik

Sdílejte článek

Defacto se jim povedlo vyždímat potenciál motoru 2.0 TSI na maximum, protože podle technických tabulek tenhle Clubsport S disponuje výkonem 480 koní! Jenže aby se dosáhlo takové hranice, je potřeba více než hodně úprav, a tak není divu, že došlo na větší turbodmychadlo a nové filtry.

Nové je taktéž palivové čerpadlo s vyšší kapacitou, vyměněny byly vstřikovače a přibyl nový sportovní výfuk. Za úpravu motoru si tuner řekne 12 950 eur, a  to včetně montáže. Společnost také doporučuje nainstalovat další olejový chladič za 1 298 eur. Výsledkem pak bude 480 koňový Golf GTI, s točivým momentem 620 Nm. To by mělo stačit ke zrychlení z 0-100 km / h pod 4,5 sekundy.

Ke všemu se může přidat sportovnější podvozek snížený o 30 mm. A jelikož výkon 480 koní není zrovna málo, došlo i na zvýšení brzdné síly, vpředu totiž pracují 342 milimetrové disky, které jsou schované za 18" koly. V případě o palce větších kol pak můžete mít na svém Clubsportu S až 370 milimetrové brzdové kotouče. 

Vytisknout

Diskuze: Na světě je další rychlý Golf GTI. Hromadnou produkci ale určitě nečekejte

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Druhá generace Audi Q5 vstupuje na český trh.

Je Audi Q5 nejlepší kompaktní SUV na trhu? Český ceník hodně napoví

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud