Nově zveřejněný snímek z facebookové stránky GTboar ukazuje nové Bugatti Chiron, které je vlečeno na ramenu menšího bagru nebo chcete-li traktoru. Co se ale ve skutečnosti stalo?
Jeden jediný dostupný snímek, který je navíc v ne přiliš valné kvalitě ukazuje nejnovější podání hypersportovního vozu. Ten ovšem nejede po vlastní ose, nebo vlastně ano, ale jen po té zadní. Otázkou je, zda to není nějaká počítačem upravená fotografie, ovšem podle dostupných zpráv je to testovací vůz.
Těch má automobilka hned několik a právě testovací exempláře musejí snést obrovské množství drsného zacházení ze stran pilotů značky. A zatímco celá řada předprodukčních vozů se ukázala již po celém světě na začátku tohoto roku, například v Monaku si již někteří zámožní majitelé užívají jeho vlastnictví.
Psali jsem: Šílenec za volantem Bugatti Chiron. Tak takhle nejezděte
V odkazu výše si pak můžete připomenout, jak to vypadá, když jeden z majitelů vozu zkusí prohnat svůj Chiron po běžné okresce. Video ukazuje dosti šílený pokus předvést veřejnosti, jak se (ne)má jezdit s autem o výkonu přes tisíc koní
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?