Ambiciozní plány automobilky Tesla se pomaličku naplňují a i přes mnohé negativní zprávy o problémech s jejími modely se prodeje neustále zvětšují. Jenže to je vlastně další problém, který Tesla neumí řešit.
Stávající zákazníci si totiž stěžují na nedostatečný servis, respektive na velice dlouhé čekací lhůty. Může za to i fakt, že jen do konce letoška plánuje dodat dalších 50 tisíc vozů, v čemž ale nejsou započítané modely Model 3, který teprve bude "doručován", a to až za rok.
Podle zdroje Automotive News se však neustále prodlužuje celkové zpoždění u zákazníků, kteří požadují servis nebo opravu vozu. Přitom by se mohlo zdát, že 61 servisních středisek ve 24 státech v USA je celkem hodně, jenže to je omyl. I dalších deset plánovaných tenhle problém bude řešit jen minimálně.
Největší problém je u majitelů vozu Model X. Jednomu z nich se dokonce povedlo čekat na opravdu auta celý jeden týden. Ale pozor, tahle doba byla pouhým čekáním na přijetí do servisu, oprava vozu totiž zabrala dalších deset dnů.
Majitelé Tesel by si pak měli dávat na své čelní okno. Jen jeho výměna totiž podle zkušeností dalšího majitele Modelu X zabere pět týdnů! Podle něj se navíc firma potýká s nedostatkem náhradních dílů a než aby řešila přeplněné servisní termíny, věnuje veškerou svou "energii" do oslovení nových zákazníků. Ty přitom nejspíše čeká stejný problém se servisem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.