Když máte velký náklad, který nejde převést v jednu tu samou chvíli najednou, je logické, že si v mnoha případech najmete přepravní firmu. Tenhle muž z amerického New Jersey to ale vše vyřešil po svém a dopadlo to dost zajímavě.
Máme tady totiž co do činění s nákladním autem, jenž veze další nákladní vůz, na němž je naložen další menší nákladní vůz, na kterém je naložen modrý starý pickup. Nezamotali jste se v tom? Pak to ještě není konec. Na korbě pickupu totiž leží motocykl a běžecký pás.
Tuhle neuvěřitelnou kreaci jste opravdu mohli potkat před pár dny na silnici v USA. Někteří lidé by mohli začít lapat po dechu, kdyby něco takového projelo kolem nich a my bysme se ani nedivili. Velký tahač je samozřejmě připraven na tahání těžkých nákladů, ale aby táhl další tři auta naložená na sobě, to se jen tak nevidí.
Kde kdo by mohl začít zpochybňovat bezpečnost této soupravy. Ono totiž zabezpečit tuhle jízdní soupravu asi nebylo úplně lehké a moc nevěříme tomu, že by v případě ostřejšího vyhýbacího manévru vše zůstalo na svém místě.
V té souvislosti pak nastává ještě jedna otázka. Jak se proboha povedlo dát všechna auta tímto způsobem na sebe? Možná skrze nájezdovou rampu někde v místě naložení, ovšem napadá vás, jak se budou tahle auta zpětně vykládat...?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.