Pro britský magazín Autocar se rozhovořil šéfdesignér Škody Auto Jozef Kabaň. Ten nastínil, jak by mohla vypadat příští druhá generace modelu Yeti.
O všem vypovídá tento tento snímek, který je vlastně nejreálnější podobou slov, které Kabaň na konto nového Yetiho v Paříži řekl. Představení vozu se plánuje na rok 2018 a podle něho si vůz zachová většinu svých dosavadních proporcí.
„Není žádným tajemstvím, že některé aspekty Kodiaqu mohou vypadat dobře i v jiných segmentech,“ řekl Kabaň. „Řekl bych ale, že příští Yeti bude ke svému většímu bratrovi spíše vzhlížet, než aby byl tvořený ze zcela stejného těsta", říká dále šéfdesignér škodovky.
Nové sedmístné SUV se jménem Kodiaq pak propůjčí menšímu modelu Yeti některé klíčové rysy exteriéru. Počítat tak máme s podobnými předními světly, chromovou mřížkou chladiče a do jisté míry bude podobný i boční profil. Současně s tím se nový Yeti bude vyrábět na moderní podvozkové plaftormě MQB.
Konkurentem bude pro druhou generaci Yetiho nedávno v Česku představený Seat Ateca. Oproti němu ale dostane škodovka jiné umístění zpětných zrcátek a další drobné odlišnosti. Oficiální premiéra se pak uskuteční příští rok na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.