Toužíte po novém Bugatti Chiron, ale nemáte na něj dostatek financí? Pak vás může okouzlit nabídka firmy MR Collections.
Právě tenhle výrobce si pro nás připravil nový Chiron, jenž je postaven v měřítku 1:18. Právě teď se tak díváme na možná produkční podobu vozu, která je věrnou kopií originálu. Modelu nechybí hnědá kůže se sportovními sedadly. Pokud jde o další detaily vozu, při bližším prozkoumání modelu toho uvidíme vskutku hodně.
Nechybí prvky, jako jsou dvoubarevná kola a lakované brzdy. Naopak přední světlomety by mohly pobrat více detailnějšího zpracování. Co se týče kabiny, tam je Chiron až jisté odchylky věrnou kopií opravdového vozu. Nicméně, komplikovanost a pozornost k detailu je obtížné napodobit v tak malém měřítku.
Náš vkus by pak ještě požadoval možné LED podsvícení, které by mohlo být integrováno do předních nebo zadních světel. Vrcholem by pak byl reproduktor v podvozku, jenž by napodobil po stisknutí tlačítka zvuk motoru. A jaká je cena? Zatím jí výrobce nezveřejnil, ovšem na výběr budou modely se všemi klasickými barvami karoserie, které nabídne reálný Chiron.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.