Cristiano Ronaldo si po vyhraném Mistrovství Evropy ve fotbale koupil Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse, majitel Leicesteru City zase hráčům za titul v Premier League daroval BMW i8. Fotbalisté zkrátka rychlá auta milují, což dokazují i členové kádru německého Bayernu Mnichov, jednoho z nejlepších klubů planety. Ti dostali možnost výběru nového Audi podle libosti a někteří rozhodně netroškařili.
Audi je partnerem Bayernu Mnichov již od roku 2002, letos tedy společně vstupují do patnácté sezony. Kromě toho, že hráči bavorského klubu jezdí v autech se čtyřmi kruhy, pořádá klub rovněž každý rok letní přípravné turnaje Audi Cup v domácí Allianz Areně nebo Audi Summer Tour na venkovních stadionech. Tyto akce se každý rok střídají a zajišťují automobilce z Ingolstadtu nemalou pozornost médií a fanoušků. U příležitosti začátku nové sezony německé nejvyšší soutěže (vypukne v pátek večer) i kulatého výročí spolupráce pak všichni hráči klubu dostali možnost vybrat si u Audi svého nového miláčka na čtyřech kolech.
Výběr to je vskutku rozmanitý, ne všichni totiž podle očekávání sáhli po některém ze sportovních modelů značky. Samozřejmě, hned patnáct hráčů zvolilo kombi RS6 Avant nebo elegantní čtyřdveřové kupé RS7 Sportback. K novým majitelům prvního modelu se řadí Holger Badstuber, Xabi Alonso, Thiago Alcántara, Manuel Neuer nebo Jérome Boateng, RS7 zvolili třeba staronová posila Mats Hummles, polský útočník Robert Lewandowski, Arturo Vidal nebo Franck Ribéry. Pak ale jsou i tací, kterým stačí relativně obyčejné Audi A3 Sportback s dvoulitrovým TDI. K takovým hráčům patří vítěz letošního Eura Renato Sanches nebo Fabian Benko.
Seznam obsahuje i Audi Q7 3.0 TDI (Arjen Robben, Tom Starke), Audi A7 Sportback 3.0 TDI (Kingsley Coman), Audi S6 Avant (Philipp Lahm), Audi RSQ3 (Thomas Müller) a konečně Audi S8 plus (David Alaba). Posledně jmenovanou limuzínu převzal už v červenci trenér Carlo Ancelotti, který před letošní sezonou nahradil Pepa Guardiolu. Pro něj to tedy byla premiérová návštěva v centrále automobilky, náležitě si ji však užil. Jak je vidět z fotografií, mezi vystavená auta přijel v otevřeném Audi R8 V10 Spyder. Předávací ceremonie, na níž mělo každé auto SPZ se jménem svého nového majitele, se pak uskutečnila za přítomnosti velkého množství fanoušků, hráči tak rozdali bezpočet podpisů a fotografií, někteří ukázali i něco málo ze svého fotbalového umění.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?