S elektronickým omezovačem je Chiron schopný dosáhnout maximální rychlosti 420 km/h. Všichni ale víme, že Chiron je schopný dosáhnout i vyšších rychlostí. K jejich dosažení stačí elektronický omezovač odstranit, s čímž vám nyní pomůže i samotné Bugatti.
Když se objevila informace o maximální rychlosti nového Chironu, znamenala pro mnoho lidí zklamání. Hodnota 420 km/h rozhodně není to, co veřejnost čekala, zvláště, když víme že této rychlosti byl schopný dosáhnout i předchůdce Chironu – Veyron Supersport. Proč má tedy Chiron tachometr ocejchovaný až do rychlosti 500 km/h?
Generální ředitel Bugatti v rozhovoru pro americký server Car and Driver prozradil, že se rozhodně nejedná o konečnou hodnotu. Do roku 2018 dorazí vylepšená, rychlejší verze Chironu. Co ale, když je zákazník netrpělivý a chce se prohánět rychlostí vyšší než je 420 km/h dříve?
S tím mu pomůže samotné Bugatti. To je schopné pro své zákazníky najít vhodnou lokaci, kde se budou moci projet neuvěřitelnou rychlostí přesahující hodnotu současného omezovače. Bugatti jednoduše po dobu jízdě po vytyčené dráze deaktivuje omezovač rychlosti a řidič tak bude moci najít skutečný limit Chironu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?