Těšíte se na to, až japonská Honda uvede na český trh první exempláře nové generace legendy s názvem NSX? Pokud vás to nezajímá, pak by za vaší pozornost mohla stát další novinka, která se na nás řítí.
Tou je fakt, že Honda plánuje oživit taktéž kultovní sporťák S2000. Stane se tak za dva roky, a to k příležitosti oslav 70 let od založení značky. To je patřičný důvod k oslavám, a ve spojení s tím dojde k oživení legendární sportovní Hondy S2000.
Se vším přišel magazín Car and Driver, který uvádí, že svou velikostí by měla být novinka podobně velká jako aktuální Mazda MX-5. A co se bude ukrývat pod kapotou? Podle zákulisních zpráv by to měl být přeplňovaný dvoulitrový turbomotor z Hondy Civic Type R. Který pošle zatím nespecifikovaný výkon na zadní kola.
Dobrou zprávou je, že vůz je již ve vývoji. I když, nové NSX se vyvíjelo dlouhé roky, stejně jako Civic Type R a pokaždé došlo k mírnému posunutí oficiálního termínu premiéry. Ve spojitosti s oslavami značky by to ale Honda mohla dodržet a za dva roky představit zcela novou S2000.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?