Těšíte se na to, až japonská Honda uvede na český trh první exempláře nové generace legendy s názvem NSX? Pokud vás to nezajímá, pak by za vaší pozornost mohla stát další novinka, která se na nás řítí.
Tou je fakt, že Honda plánuje oživit taktéž kultovní sporťák S2000. Stane se tak za dva roky, a to k příležitosti oslav 70 let od založení značky. To je patřičný důvod k oslavám, a ve spojení s tím dojde k oživení legendární sportovní Hondy S2000.
Se vším přišel magazín Car and Driver, který uvádí, že svou velikostí by měla být novinka podobně velká jako aktuální Mazda MX-5. A co se bude ukrývat pod kapotou? Podle zákulisních zpráv by to měl být přeplňovaný dvoulitrový turbomotor z Hondy Civic Type R. Který pošle zatím nespecifikovaný výkon na zadní kola.
Dobrou zprávou je, že vůz je již ve vývoji. I když, nové NSX se vyvíjelo dlouhé roky, stejně jako Civic Type R a pokaždé došlo k mírnému posunutí oficiálního termínu premiéry. Ve spojitosti s oslavami značky by to ale Honda mohla dodržet a za dva roky představit zcela novou S2000.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?