Jeremy Clarkson v rozhovoru pro britský magazín prohlašuje, že je za ukončení své práce v pořadu Top Gear rád. Jaký je pravý důvod tohoto tvrzení?
Jak každý pravý petrolhead ví, Clarkson, Hammond a May již nějaký ten pátek připravují svou novou show, která se na obrazovkách internetové televize Amazon Prime objeví již na podzim letošního roku. Ta má prakticky ve všem překonat britský Top Gear, jehož prvních dílů se dočkáme již v na konci května. Tomu má dopomoci giganticky nafouklý rozpočet, který dala společnost Amazon slavné moderátorské trojici k dispozici.
Clarkson nedávno v rozhovoru konaném v Londýně prohlásil, že je velice rád, že byla ukončena jeho spolupráce s BBC. Dle názoru šestapadesátiletého Clarksona by setrvání u BBC znamenalo pouze to, že by se Top Gear stal nudnějším a pro diváka méně zajímavým.
Nyní je dle jeho názoru na novou show několikanásobně vyšší tlak. Lidé očekávají hodně, což celý tým nutí k vyšším výkonům. „V časech 22. série to u BBC bylo tragické, ale nyní jsme nuceni na sobě pracovat. Jsme přeci na internetu, kde si můžete dělat cokoli, jako souložit s koněm... Nyní se dívám na opuštění Top Gearu jako na fantastickou věc.“
A jak bude nové Clarksonova show vypadat? Zapomeňme na záběry ze studia, na sekci zpráv a celebrity v levných autech. Těšit se můžete na to jak se slavná trojice moderátorů baví za volanty extrémně drahých strojů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?