Jeremy Clarkson v rozhovoru pro britský magazín prohlašuje, že je za ukončení své práce v pořadu Top Gear rád. Jaký je pravý důvod tohoto tvrzení?
Jak každý pravý petrolhead ví, Clarkson, Hammond a May již nějaký ten pátek připravují svou novou show, která se na obrazovkách internetové televize Amazon Prime objeví již na podzim letošního roku. Ta má prakticky ve všem překonat britský Top Gear, jehož prvních dílů se dočkáme již v na konci května. Tomu má dopomoci giganticky nafouklý rozpočet, který dala společnost Amazon slavné moderátorské trojici k dispozici.
Clarkson nedávno v rozhovoru konaném v Londýně prohlásil, že je velice rád, že byla ukončena jeho spolupráce s BBC. Dle názoru šestapadesátiletého Clarksona by setrvání u BBC znamenalo pouze to, že by se Top Gear stal nudnějším a pro diváka méně zajímavým.
Nyní je dle jeho názoru na novou show několikanásobně vyšší tlak. Lidé očekávají hodně, což celý tým nutí k vyšším výkonům. „V časech 22. série to u BBC bylo tragické, ale nyní jsme nuceni na sobě pracovat. Jsme přeci na internetu, kde si můžete dělat cokoli, jako souložit s koněm... Nyní se dívám na opuštění Top Gearu jako na fantastickou věc.“
A jak bude nové Clarksonova show vypadat? Zapomeňme na záběry ze studia, na sekci zpráv a celebrity v levných autech. Těšit se můžete na to jak se slavná trojice moderátorů baví za volanty extrémně drahých strojů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?