Proč je Clarkson rád, že opustil Top Gear?

ar3, 11. května 2016, 16:08 Google+

Jeremy Clarkson v rozhovoru pro britský magazín prohlašuje, že je za ukončení své práce v pořadu Top Gear rád. Jaký je pravý důvod tohoto tvrzení?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Trojce moderátorů Clarkson, Hammond a May

Trojce moderátorů Clarkson, Hammond a May | foto: Amazon

Sdílejte článek

Jak každý pravý petrolhead ví, Clarkson, Hammond a May již nějaký ten pátek připravují svou novou show, která se na obrazovkách internetové televize Amazon Prime objeví již na podzim letošního roku. Ta má prakticky ve všem překonat britský Top Gear, jehož prvních dílů se dočkáme již v na konci května. Tomu má dopomoci giganticky nafouklý rozpočet, který dala společnost Amazon slavné moderátorské trojici k dispozici.

Clarkson nedávno v rozhovoru konaném v Londýně prohlásil, že je velice rád, že byla ukončena jeho spolupráce s BBC. Dle názoru šestapadesátiletého Clarksona by setrvání u BBC znamenalo pouze to, že by se Top Gear stal nudnějším a pro diváka méně zajímavým.

Nyní je dle jeho názoru na novou show několikanásobně vyšší tlak. Lidé očekávají hodně, což celý tým nutí k vyšším výkonům. „V časech 22. série to u BBC bylo tragické, ale nyní jsme nuceni na sobě pracovat. Jsme přeci na internetu, kde si můžete dělat cokoli, jako souložit s koněm... Nyní se dívám na opuštění Top Gearu jako na fantastickou věc.“

A jak bude nové Clarksonova show vypadat? Zapomeňme na záběry ze studia, na sekci zpráv a celebrity v levných autech. Těšit se můžete na to jak se slavná trojice moderátorů baví za volanty extrémně drahých strojů.

Vytisknout

Diskuze: Proč je Clarkson rád, že opustil Top Gear?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Je Renault Mégane GT lepší než Porsche 911 Turbo?

VIDEO: Je nový Mégane GT lepší než Porsche 911 Turbo?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud