Napadlo vás někdy, že cesty v taxíku jsou pomalé, nudné a prakticky nekonečné? Ve Velké Británii se tomu rozhodli udělat přítrž. Kromě typických černých taxíků tak se budete moci nechat odvést na letiště, schůzku, nebo prostě jen z baru domů v zářivě zeleném Lamborghini Huracán LP 610-4.
Nikoho jistě nepřekvapí, že Huracán se pyšní titulem nejrychlejší britský taxík. Je to totiž i první supersport, kterému byla ve Spojeném království udělena taxikářská licence.
Společnost, která si nechala Lamborghini Huracán registrovat, coby taxík, nese název Special Wedding Cars. Již ten vypovídá dost o tom, čemu se společnost věnuje. V garážích této společnosti dřímá Lamborghini Gallardo z roku 2005, ale i typický britský doubledecker (červený dvoupatrový autobus). Oba tyto stroje jsou využívány jako automobily pro svatebčany či podobné akce. Huracán je ale prvním vozem této společnost, který získal opravdovou taxikářskou licenci a nyní může rozvážet zákazníky jak je libo.
A jaký je váš názor? Mají podobné „taxíky“ své místo mezi Superby, Passaty a dalšími běžnými nástroji taxikářů?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.