Bestiální supersport McLaren P1 GTR byl k prodeji nabídnut pouze vybraným, loajálním zákazníkům této britské značky. Nyní může patřit klidně i vám. Stačí si ho zakoupit v nadcházející aukci.
Prakticky nový a nikdy neřízený McLaren P1 GTR bude je nabídnut k prodeji jedním dánským dealerů sportovních vozů. Tento jedinečný supersport si tak může skutečně koupit kdokoli. Tedy, kdokoli kdo má navíc 4.6 milionu dolarů (108 milinů korun).
McLaren P1 GTR byl postaven jako odpověď na brutální italské supersporty Ferrari ze série FXX. Jeho uprostřed uložený motor, ve spolupráci s elektromotory produkuje výkon, atakující hranici tisíce koňských sil.
Ač se cena 4,6 milionu dolarů (108 milionů korun) může zdát jako absurdně, stále se jedná o jednu z nejlevnějších variant, jak McLaren P1 GTR získat. Druhá alternativa, jak si nový GTR objednat totiž znamená stát se pravidelným odběratelem automobilů značky McLaren.
Bohužel k automobilu nemáme bližší informace a neznáme tak celý příběh, který se za prodejem automobilu skrývá.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.