Bestiální supersport McLaren P1 GTR byl k prodeji nabídnut pouze vybraným, loajálním zákazníkům této britské značky. Nyní může patřit klidně i vám. Stačí si ho zakoupit v nadcházející aukci.
Prakticky nový a nikdy neřízený McLaren P1 GTR bude je nabídnut k prodeji jedním dánským dealerů sportovních vozů. Tento jedinečný supersport si tak může skutečně koupit kdokoli. Tedy, kdokoli kdo má navíc 4.6 milionu dolarů (108 milinů korun).
McLaren P1 GTR byl postaven jako odpověď na brutální italské supersporty Ferrari ze série FXX. Jeho uprostřed uložený motor, ve spolupráci s elektromotory produkuje výkon, atakující hranici tisíce koňských sil.
Ač se cena 4,6 milionu dolarů (108 milionů korun) může zdát jako absurdně, stále se jedná o jednu z nejlevnějších variant, jak McLaren P1 GTR získat. Druhá alternativa, jak si nový GTR objednat totiž znamená stát se pravidelným odběratelem automobilů značky McLaren.
Bohužel k automobilu nemáme bližší informace a neznáme tak celý příběh, který se za prodejem automobilu skrývá.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.