Zájemci o velmi exkluzivní supersport z továrny firmy McLaren mají novou možnost, jak vlastnit kus automobilové historie. Do prodeje jde totiž jeden z vyrobených modelů F1.
Konkrétní kousek je z roku 1998 a má najeto pouze 4500 kilometrů. Zárukou kvality je taktéž fakt, že jej prodává sám McLaren skrze oddělení Special Operations Heritage. Podvozek nese číslo 69, přičemž čistě silničních verzí vzniklo jen 71.
Model F1 je poháněn atmosférickým dvanáctiválcovým motorem o objemu 6,1 litru. Ten nabízí výkon 636 koní v 7400 ot./min a točivý moment 651 Nm v 5600 ot./min. Maximální rychlost je i na dnešní dobu ohromujících 372 km/h. Tato hranice se však dá prolomit po odstranění omezovače otáček, pak tenhle Brit dokáže jet i 391 km/h.
K vozidlu zájemce dostane kufřík s nářadím na opravu vozu, sadu unikátních zavazadel a také speciální hodinky TAG Heuer. Kdo má zájem, musí si napsat do McLarenu, doposud totiž není známo, kolik za něj výrobce požaduje.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?