BMW M4 GTS je nový safety car pro závody DTM

ar5, 2. května 2016, 11:05 Google+

BMW M4 GTS se vůbec poprvé ukázalo loni na výstavě Pebble Beach a oproti sériové M4 se liší podstatně hodně. Nově se tahle verze stala safety carem pro závody DTM.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW M4 GTS DTM Safety car

BMW M4 GTS DTM Safety car | foto: BMW

Sdílejte článek

GTS je jiné hlavně v širokém využití uhlíkových vláken na karoserii, použitím titanového výfuku a karbon-keramických brzd v základu. Výrobně je pak vůz omezen na sedm set exemplářů a denně vznikne jen pět kusů.

Pod kapotou vozu pracuje řadový šestiválcový motor se dvěma turby. Ten disponuje systémem vstřikování vody a nabízí výkon 500 koní. Točivý moment činí 600 Nm a je posílán skrze sedmistupňový automat na zadní nápravu.

Nový safety car pro závody německých cestovních vozů DTM nahradil ve službě stávající M4. Žádné velké změny ale rozhodně nečekejte. Krom napisů, LED majáků (i v předním nárazníku) a potřebných log sponzorů je to čistě obyčejná M4 GTS. 

V kabině je  oranžový ochranný rám, hasicí přístroj a jediným novým prvkem je zde potřebná technika pro rádiovou komunikaci s vedením závodu. Vůz pak na okruhu jezdí na 19" kolech vpředu  a 20" kolech vzadu. Ta jsou obuta do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2.

První nasazení nového safety caru uvidíme letos 6. až 8. května. Tehdy startuje první závod DTM s celkem 24 auty na startovním roštu.

Vytisknout

Diskuze: BMW M4 GTS je nový safety car pro závody DTM

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Kia Sportage 2.0 CRDi 4x4

TEST: Kia Sportage 2.0 CRDi 4x4 - Korejský Macan

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud