Také se vám občas stane, že přední okno vašeho vozu se v nějaké chvíli zkrátka zamlží zevnitř? Američané přišli na způsob, jak této situaci zabránit a nepoužít přitom klimatizaci.
Se vším přišel americký Autoblog, který se rozhodl na vnitřní stranu čelního okna nastříkat pěnu na holení. Ne, není to vtip, opravdu to američané udělali a následně pěnu ručníkem nanesli na sklo v tenké vrstvě. Dalším čistým ručníkem jí setřeli do sucha.
Následující přiložené video pak ukazuje, jak je pod sklo umístěn kelímek s horkým nápojem. A co myslíte, zamlžila se část okna, která byla krátce předtím ošetřena holící pěnou? My vám prozradíme, že nikoliv, což je tedy vážně zajímavé.
Každopádně by tohle stálo za pokus i u nás a pokud by jste tohle někdy vyzkoušeli, podělte se s námi v komentářích, zda i vám tento prvek proti mlžení okna funguje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.