Také se vám občas stane, že přední okno vašeho vozu se v nějaké chvíli zkrátka zamlží zevnitř? Američané přišli na způsob, jak této situaci zabránit a nepoužít přitom klimatizaci.
Se vším přišel americký Autoblog, který se rozhodl na vnitřní stranu čelního okna nastříkat pěnu na holení. Ne, není to vtip, opravdu to američané udělali a následně pěnu ručníkem nanesli na sklo v tenké vrstvě. Dalším čistým ručníkem jí setřeli do sucha.
Následující přiložené video pak ukazuje, jak je pod sklo umístěn kelímek s horkým nápojem. A co myslíte, zamlžila se část okna, která byla krátce předtím ošetřena holící pěnou? My vám prozradíme, že nikoliv, což je tedy vážně zajímavé.
Každopádně by tohle stálo za pokus i u nás a pokud by jste tohle někdy vyzkoušeli, podělte se s námi v komentářích, zda i vám tento prvek proti mlžení okna funguje.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.