Při příležitosti návratu modelu Charger do NASCAR uvedl Dodge limitovanou sérii.
Ač to tak na první pohled nevypadá, amerického siláka s 350 koňskými silami pomáhá krotit elektronikou nabitý palubní systém, který využívá systémů ESP, ABS, kontrolu trakce a další. Také interiéru nechybí nic z obvyklých funkcí a vyhřívaná sedadla se zdají poměrně zbytečná, neboť při charakteristickém chraplavém zvuku osmiválcového motoru HEMI o objemu 5,7 litru musí člověka řádně svrbět prsty a na studené sedadlo si jen těžko pomyslí. Motor je vybaven systémem MDS, jenž poskytuje až 20% úspory paliva. Konstruktéři použili 18" kola s pneumatikami P235/55 R18. Foto: DaimlerChrysler
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?