Při příležitosti návratu modelu Charger do NASCAR uvedl Dodge limitovanou sérii.
Ač to tak na první pohled nevypadá, amerického siláka s 350 koňskými silami pomáhá krotit elektronikou nabitý palubní systém, který využívá systémů ESP, ABS, kontrolu trakce a další. Také interiéru nechybí nic z obvyklých funkcí a vyhřívaná sedadla se zdají poměrně zbytečná, neboť při charakteristickém chraplavém zvuku osmiválcového motoru HEMI o objemu 5,7 litru musí člověka řádně svrbět prsty a na studené sedadlo si jen těžko pomyslí. Motor je vybaven systémem MDS, jenž poskytuje až 20% úspory paliva. Konstruktéři použili 18" kola s pneumatikami P235/55 R18. Foto: DaimlerChrysler
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.