Audi představilo nový malý crossover s názvem Q2 a než se vůbec dostal do prodeje, máme tu počítačovou vizi ostrého provedení RS.
Ta dostala označení RS Q2 a podle zákulisních zpráv by se mělo opravdu objevit, a to už v roce 2018. Doplní tak modely SQ5 a SQ7, které již v nabídce Audi jsou. Nejvýkonnější verze RS Q2 je postavena na stejné platformě jako VW Golf R, což znamená, že pod její kapotou bude moci pracovat benzínový dvoulitr s výkonem 300 koňských sil.
Standardem bude pohon obou náprav Quattro a přibližnou podobu auta nám ukázal X-Tomi Design. Ten přidal větší kola z modelu RS Q3, rudě červený lak karoserie, výrazné spoilery a širší boční prahy.
Otázka pak zůstává, na kolik by tenhle malý prcek vyšel, spekuluje se o cenovce okolo 40 tisíc eur. Tak či tak, jestli se za dva roky objeví na trhu tenhle malý ďábel, máme se nejpíše na co těšit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.