Honda NSX nové generace je snad ještě očekávanějším modelem, než byl současný Civic Type R. Nyní výrobce zveřejnil cenovku za evropskou verzi NSX, která někomu může vyrazit dech.
Prozatím byla zveřejněna cenovka pro trh v Německu, kde vůz přijde na v přepočtu skoro pět milionů korun. To je o něco víc, než za kolik tam koupíte lehčí Porsche 911 Turbo.
Situace je téměř stejná i ve Velké Británii, kde se NSX začne prodávat s cenovkou 130 000 liber. I to je víc, než kolik tam stojí 911 Turbo (126 925 liber). Otázka zní, zda si Honda svou cenovku obhájí a zda bude na silnou konkurenci v reálném světě opravdu stačit.
Od dubna bude Honda přijímat objednávky klientů v Evropě, přičemž se bude prodávat prostřednictvím omezené sítě autorizovaných prodejců v "klíčových místech v Evropě." Honda NSX nabídne 3,5litrový šestiválec a tři elektromotory. Kombinovaný výkon činí 581 koní a 644 Nm, což jsou celkem solidní údaje.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?