Na internet se dostaly nové snímky hodně vzácného a exkluzivního sedanu Aston Martin Lagonda. Ten byl totiž nafocen v ulicích Paříže.
Aston Martin loni vzkřísil slavné jméno Lagonda a spolu s ním na trh uvedl luxusní sedan. Ten překonal vším možným i model Rapide, kdy například cenovka za Lagongu činila 696 000 liber ve Velké Británi. Vůz vyniká nejen díky jeho zakázkové konstrukci, ale také z důvodu své velikosti, protože Lagonda má celkovou délku větší pět metrů.
Pod kapotou je umístěn nepřeplňovaný 5,9litrový dvanáctiválec s výkonem 410 kW. Jeho dárcem je model Rapide S a možná i proto je Lagonda schopna dosáhnout maximálky 322 km/h.
Připomínáme vám, že už loni byl v Evropě k vidění jeden exemplář tohoto krasavce. Tenkrát nesl tmavě hnědý lak karoserie a k vidění byl v ulicích Londýna. Současný vůz ale nese bílý lak a jak je patrné ze snímků, moc mu to sluší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.