Uspokojit mnohdy přemrštěné tužby movitých zákazníků bývá někdy složité i pro taková jména jako Bentley. To proto přichází s radikální možností vyšperkovat interiér svých vozů.
Ať se nám to líbí nebo ne, dřevěné dýhy v interiéru k luxusním vozům typu Bentley, Rolls-Royce nebo Mercedesu zkrátka patří stejně neodmyslitelně jako kožená sedadla. Britská aristokratická automobilka, Bentley, nyní přichází s radikální změnou ve svých katolozích.
Svůj nový vůz Bentley Continental a Bentley Flying Spur si nyní můžete objednat s interiérem, kde je namísto dýh s ze dřeva nebo karbonu použita dýha kamenná.
Možná se to zdá jako absurdní představa, výsledek ale vypadá vskutku oku lahodně.
Kámen je dobýván v indických dolech a poté je rozdělen na menší části. Pod přísným dohledem Bentley je pak vyztužen pryskyřicí a skelným vláknem.
Po vytvarování, ručním opracování a vyleštění je tloušťka samotného kamene menší než jeden milimetr. Nemusíte se tak obávat, že si sebou budete vozit zbytečně vysokou zátěž.
Interiér tohoto typu je prozatím nabízen ve čtyřech variantách: Autumn White, Galaxy, Copper, a Terra Red.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?