Vánoční atmosféra je v plném proudu a to i německé automobilce Mercedes-Benz. Ta si pro své fanoušky připravila zábavný internetový konfigurátor vánočních saní.
Návštěvníci webu si mohou vybrat hned ze tří karoserií saní. První vychází ze slavného závodního modelu Silver Arrow, legendární Mercedes G nebo koncept F 015. Po zvolení barvy si lze vybrat tvar lyžin. Ty jsou k dispozici klasické, avantgardní nebo sportovní AMG.
ODKAZ NA KONFIGURÁTOR
Poté přichází nejvíce zábavná část a to sice výběr pohonu vozu. K dispozici jsou 4 soby pod označení 4MATIC, dvojice koní a dvojice sobů jako hybrid a čtveřice svalnatých sobů s masivními řetězy po bocích a rudýma očima jako zástupci pohonu AMG.
Jako poslední část úprav si lze saně vybavit doplňkovou výbavou. Tu představuje andílek symbolizující bezpečnostní výbavu, kometu představující navigační systém a inteligentní systém adaptivních světlometů. Po dokončení konfigurace lze vaše výsledné saně odeslat přátelům skrze sociální sítě či e-mailem jako vánoční blahopřání.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?