Volvo zahájilo jako první na světě zcela nový typ doručovací služby do automobilu cílového zákazníka. Pokud tomu nerozumíte, čtěte dál.
Ve spolupráci s firmou PostNord je vytvořena nova služba, která umožní majitelům nových vozidel Volvo ve švédském Göteborgu, aby jejich objednané produkty přes e-shop skončili v kufru jejich auta. Pro zjednodušení, zákazník si objedná například nákup, elektroniku nebo něco podobného, kurýr vše připraví a doveze na místo, kde se aktuálně nachází automobil dotyčného zákazníka.
Tento systém je zatím pomerně v plenkách, ale vypadá velmi zajímavě. Nákup je pak zabalen, dále je zjištěna aktuální poloha vozu a kurýr obdrží digitální klíč k otevření kufru nebo dveří zavazadlového prostoru. Zboží je pak umístěno ve vozidle a majitel následn dostane oznámení, že jeho nákup byl doručen.
Volvo má velké plány tuto službu rozšířit do dalších měst ve Švédsku, stejně jako do jiných zemí. Společnost také hodlá spojit své síly s více on-line prodejci, aby nabídla uživatelům širší výběr zboží, které je způsobilé k dodání do automobilu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.