Zrodí se z F-Typu a zřejmě bude mít pod kapotou přeplňovaný dvoulitr, takový bude F-Type pro chudé boháče.
Už brzy si budete moci odlehčit peněženku o přibližně 1,5 milionu korun za „levnou“ verzi F-Typu. Britové chtějí začít nabírat nové zákazníky, kteří chtějí sporťák, ale nemají výrazně víc než půl druhého milionu.
Myšlenka je to krásná, sporťák kvalit F-Typu za cenu vybavenějšího XE, ale vyvstává nejdůležitější otázka. Jak moc bude levná „entry-level“ verze F-Typu totožná s F-Typem? Jen designem? Nebo to bude jen karoserie s bídnou technikou?
Rád bych rozsáhle polemizoval, ale nerad bych šířil fámy. Jaguar oficiálně nic neupřesnil, pochopitelně nechce ohrozit prodej ostatních modelů, včetně současných verzí F-Type. Nicméně se domývám, že pod kapotou bude přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec spalující benzín a produkující něco kolem 250-290 koní výkonu.
Jako stylové kabrio na riviéru proč ne. Jako náhrada za F-Type se šestiválcem, to nikdy!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?