Hyundai Tucson před pár dny ukořistilo druhé místo v anketě České Auto 2015, což je velký úspěch. Nyní ale Korejci přišli s novou reklamou, která budí rozporuplné reakce.
Nový videoklip se hodně vymkl realitě, protože to, co tam uvidíte, by bylo jen velmi těžké ve skutečnosti zrealizovat. Propagační snímek si tak spíše utrží ostudu a nebo v lepším případě úsměv na tváři diváků.
A jak natáčení probíhalo? Na budapešťské letiště Tököl bylo navezeno několik tun písku, ze kterých byl vystavěn dynamický okruh. V něm se následně nový Tucson měl co nejrychleji protáhnout, takže diváci měli spatřit nevídanou jízdní dynamiku, snadnou ovladatelnost, působivé brzdy a nebo adaptivní světlomety. Jak to ale vše dopadlo, to uvidíte v přiloženém videu...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?