Remco Meulendijk ze společnosti RM Design zveřejnil další digitálně upravený vůz, kterým je pro tentokrát nový Tiguan v sedmimístné variantě.
Volkswagen nedávno představil druhou generaci Tiguanu, který je ve srovnání se svým předchůdcem o 60 mm delší a 30 mm širší. Časem se však dostane do výroby i větší verze a již byla potvrzena. Vyrábět se bude v Mexiku a na trh se dostane v roce 2016. Vůz nabídne delší rozvor, což umožní nabídnout prostornější kabinu, která bude zahrnovat uspořádání se sedmi sedadly.
Sám Volkswagen k modelu říká, že sedmimístný Tiguan hodlá prodávat na trhu v Severní a Jižní Americe a dalších oblastech světa, ale ne v Číně a nebo Evropě. Není těžké si představit, jak vlastně bude větší Tiguan vypadat, oproti jeho menšímu bratrovi Volkswagen nebude provádět žádné významné designové změny.
Za pozornost stojí i to, že v roce 2017 přijde jeho derivát v podobě Tiguanu Coupe a možná se dočkáme i verze R s výkonem 300 koní. To není špatné že?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.