Určitě je znáte a některé z nich vás dokážou pořádně rozčílit.
1 Přenastavování rádia
Hraje písnička, která se mu nelíbí? Jednoduše jí přepne. Nebo snad ta vaše oblíbená hraje moc na hlas a jeho to štve, tak vám prostě ztlumí hlasitost. Vy se soustředíte na řízení a náhle vám nastaví hlasitost na maximum? Jo tak tohle řidičům leze pořádně na nervy.
2 Lekání
„Hele! Koukej támhle!! Ta měla ale hezkou kabelku viď?“ Že jste si mysleli, že se na vás řítí kamion? Kde pák, spolujezdec kouká kde co lítá a když vidí něco pro něj zajímavého, neváhá zakřičet hele, podívej, pozor na to a tak dále, však to všichni známe…
3 Navigátor profesionál
„Jeď támhle doprava, to je zkratka“ slyším. Ocitám se v pěší zóně, kde si na mě smlsl místní „měšťák“. Nebo vás spolujezdec posílá do jednosměrky akorát ve špatném směru? Zaručené zkratky a špatné navigování dokáže bezpečně rozčílit kde jakého šoféra.
4 Jídlo v autě
Cpe si ústa něčím, co skvěle drobí, ještě do toho něco vykládá. Klín má plný drobků a ty samozřejmě při vystupování zůstanou pod sedadlem. Že je vašemu spolujezdci jedno, že máte auto jako ze škatulky? No co, zanadáváte si, až to budete zase po někom muset vysávat.
5 Neustálé povídání
Už vás bolí hlava? Ještě aby ne, desátá historka a vypadá to, že toho není konec. Kdyby jen povídal, ale on chce od vás reagovat na jeho humorné anekdoty. Taky už jste někdy v hlavě vykopli spolujezdce z auta za jízdy?
Čím štve spolujezdec vás? Napište nám to do diskuze.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.