Pokud automobilka vydá opravdu prestižní novinku, velice si zakládá na tom, kdo se stane jeho prvním majitelem. Ani toto automobilka Bentely nepodcenila a prním majitelem Bentaygy se stane jedna z nejvýznamnějších žen současnosti.
Automobilky si první majitele svých prestižních vozů vždy pečlivě vybírají. Stačí si vzpomenout na prvního majitele nové generace Škody Super ( prezident Miloš Zeman) nebo prvního majitele ostrého amerického supersportu Beast (hudebník Chris Brown).
I přesto, že jsou oba zmínění pánové bezesporu velmi slavní, nemohou se měřit s budoucí majitelky prvního vyrobeného Bentley Bentayga.
Tou se totiž nestane nikdo jiný než samotná královna Velké Británia, Alžběta II. Toto prohlášení uvedl v rozhovoru pro The Telegraph sám šéf Bentley, Wolfgang Dürheimer. Také přiznal, že automobilka uvažuje o rozšíření výroby aby zákazníci mohli své vozy dostat dříve. Již nyní je totiž Bentayga na celý rok dopředu vyprodána.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?