Bavorská automobilka BMW se už několikrát nechala slyšet, že pilně pracuje na vývoji ultra luxusního SUV pro sedm osob.
To ponese název X7 a aktuální nové informace říkají, že se chystá i jeho "luxusnější" verze. Ta se pozná podle čtyř individuálních kožených křesel. Mezi nimi se bude nacházat rozměrná středová konzole, která nabídne hromadu tlačítek. Díky nim se budou moci zadní sedačky nezávisle na sobě nastavovat v různých směrech a posádka bude moci využívat funkce jako je jejich elektrický výhřev, ventilace a nebo masáž.
A jak to bude s pohonnými jednotkami? Jelikož základem modelu X7 se stane manažerský sedan BMW 7.řady, pod kapotou obřího zvýšeného bavoráku najdeme celý sortiment motorů z klasické sedmičky, a to včetně benzínového dvanáctiválce o objemu 6,0 litru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.