Pokud pravidelně sledujete dění v královské třídě motorsportu, Formuli 1, určitě víte, jaká nálada panuje v garáži stáje McLaren-Honda. I přes velká očekávání se vozy tohoto týmu stále nemohou odlepit ode dna výsledkových listin. Více než fanoušci z těchto výsledků jsou frustrováni jezdci této stáje. Je to přece jen poněkud zvláštní, když dva mistři světa Formule 1 bojují o pozice s vozy stáje Manor-Marussia.
https://instagram.com/p/6mjwPJBmhw/
Možná jako kompenzaci obdržel španělský pilot Fernando Alonso od Hondy „drobný“ dárek - Hondu Civic. Není to ale žádný hatchback, který by zapadl do davu na každém parkovišti u supermarketu. Jedná se totiž o brutální Civic Type R, který pod svou kapotou ukrývá 310 rozzuřených japonských koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?