I přes to, se dlouhodobě daří počet ukradených automobilů snížit. 9 461 ukradených vozů v roce 2014 sice zní jako vysoký počet, je ale třeba si uvědomit, že v roce 2008 atakovalo množství odcizených vozů hranici 19 000. K tomuto poklesu přispívá samozřejmě stálé omlazování automobilového parku v ČR a s tím i dokonalejší zabezpečovací systémy. Na druhou stranu je tento pokles také značně podpořen tím, že po otevření evropských hranic se čeští zloději začínají stále více zaměřovat na krádeže v Německu, Rakousku, Slovensku a dalších Evropských zemí.
Nikoho asi nepřekvapí, že nejkradenější pocházejí od mladoboleslavské škodovky. Tu následují vozy značek Ford, Volkswagen, Renault, Peugeot, BMW, Audi, Mercedes, Opel, Fiat a Citroën. Za zmínku jistě stojí i fakt, že v roce 2014 mezi nejméně kradené patřily automobily s původem v Japonsku či Jižní Korei.
Pozici nejkradenějšího modelu si již 5 let neochvějně drží ztělesnění českého průměrného řidiče – Škoda Octavia, ta je následována modely Fabia, Felicia, Roomster, Superb a Yeti.