Zákazníci Volva chtějí jen to nejlepší, tři čtvrtiny prodaných XC90 jsou v nejvyšší výbavě.
Volvo se s XC90 pořádně rozjelo. Zákazníci nechtějí výbavy „žebráky“, ani středně vybavené verze, míří z 76% rovnou na vrchol ceníku a to není jediný úspěch, kterým se Volvo může chlubit.
Možná to byl jen marketingový trik, možná je to tak. To je stejně jedno. Každopádně automobilka plánovala pro rok 2015 prodej 50 tisíc XC90. A už dnes eviduje skoro 57 tisíc objednávek. Do konce roku lze předpokládat, že se dostane na cca. 65 až 70 tisíc objednávek.
Větší význam má ale fakt, že zákazníci prahnou po nejvyšší výbavě. Automobilce to nahrává na smeč. Ráda by totiž byla považována za prémiovou značku a díky tomuto faktu se může chlubit, že její zákazníci, chtějí luxus a prémii „made in Švédsko“.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?