Legenda z filmu Rychle a zběsile 3 je na prodej. Pokud chcete být novým majitelem Nissanu 350Z, připravte si pár igelitek plných bankovek.
Fast and Furious, tedy Rychle a zběsile je legendární filmový maraton čítající sedm dílů, přičemž je osmý už na cestě a dočkáme se ho za dva roky. Není divu, že má miliony fanoušků a všechny možné suvenýry a trofeje jdou na dračku.
Není nic lepšího, než mít jednu z rekvizit. Konkrétně originální černý Nissan 350Z, který si zahrál ve třetím vydání Rychle a zběsile s názvem Tokyo Drift. Auto upravil renomovaný úpravce Veilside. Krom dvojitého přeplňování mu naštědřil bodykit, sportoví spojku Nismo nebo samosvorný diferenciál.
Za tento unikátní a Nissan 350Z s výkonem 430 koní chce současný majitel v přepočtu 5,9 milionu korun. Nezapomeňte, že jde o celebritu mezi auty a také, že mu svítí na displeji „jen“ 16 tisíc najetých kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.