Legenda z filmu Rychle a zběsile 3 je na prodej. Pokud chcete být novým majitelem Nissanu 350Z, připravte si pár igelitek plných bankovek.
Fast and Furious, tedy Rychle a zběsile je legendární filmový maraton čítající sedm dílů, přičemž je osmý už na cestě a dočkáme se ho za dva roky. Není divu, že má miliony fanoušků a všechny možné suvenýry a trofeje jdou na dračku.
Není nic lepšího, než mít jednu z rekvizit. Konkrétně originální černý Nissan 350Z, který si zahrál ve třetím vydání Rychle a zběsile s názvem Tokyo Drift. Auto upravil renomovaný úpravce Veilside. Krom dvojitého přeplňování mu naštědřil bodykit, sportoví spojku Nismo nebo samosvorný diferenciál.
Za tento unikátní a Nissan 350Z s výkonem 430 koní chce současný majitel v přepočtu 5,9 milionu korun. Nezapomeňte, že jde o celebritu mezi auty a také, že mu svítí na displeji „jen“ 16 tisíc najetých kilometrů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.