Automobilový designér Theophilus Chin si ani na chvíli neodpočine, protože poslední pracuje snad neustále. Posledním jeho počinem je vize příští generace Toyoty Supra a také Nissanu 370Z.
K návrhu byl využit koncept Toyota FT-1, což bohatě stačí k vykreslení příští generace kultovní Supry. Automobil má být vyvíjen ve spojení s BMW a také jsme nedávno mohli slyšet, že vůz bude mít zhruba stejnou velikost jako aktuální Porsche 911. Supra zcela určitě dostane hliníkové šasi, uhlíková vlákna a má být velmi lehká a hbitá.
Co se týče motorů, dostupné zprávy naznačují, že pod kapotou se objeví šestiválec o objemu 3,0-litry s výkonem 335 koní. Silnější plug-in hybridní verze pak nabídne 473 koní. Je ale třeba zmínit, že Toyota nemusí nakonec vůbec použít označení Supra, protože si nedávno nechala zaregistrovat štítek S-FR.
Současně s představením nové Supry došlo i na zveřejnění návrhu příštího Nissanu 370Z. Ten vznikne jak v kupé verzi, tak i jako targa a nejspíše dostane turbem dopovaný dvoulitr od Mercedesu. Ten bude spojen s elektrickým motorem a sedmistupňovou automatickou převodovkou. Motor by měl mít kombinovaný výkon 247 koní, později přijde i ostřejší provedení s motorem V6 o objemu 3,0-litry.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?