James Bond je kultovní postava známá po celém světě. Agent 007 se nikdy netajil slabostí pro krásné ženy a rychlá auta. A právě ta se opět ukazují v novém filmovém traileru.
Sice nemohu mluvit za všechny naše čtenáře, ale tak nějak předpokládám, že vztah s filmovými novinkami mají podobný jako já osobně. Pokud nemá film v názvu slova jako je „need“, „speed“, „rychle“ nebo „zběsile“ rozhodně se nedá říct, že bych bedlivě vyhlížel jeho premiéru, nebo trailer.
Výjimku ovšem tvoří příběhy o britském gentlemanovi jménem James Bond. Pokud si myslíte, že to je hlavně pro automobily, kterými se tento nesmrtelný agent Jejího veličenstva prohání, hádáte správně.
To, že Aston Martin připravil pro nové pokračování příběhů agenta 007 zcela nový vůz DB10, není žádné tajemství. Nikoho již nepřekvapí ani to, že Bondův nový protivník bude pilotovat neméně úchvatný Jaguar C-X75.
Právě tyto vozy jsou vidět, byť jen na pár vteřin v nedávno vydaném traileru. Za zmínku stojí kromě akčních scén, ve kterých DB10 létá vzduchem, nebo plive plameny i scéna zcela nenápadná. V čase 0:32 je totiž zmíněno, že Aston Martin DB10 zvládá zrychlit z 0 na 60mil v hodině (96.5 km/h) za 3,2 sekundy.
Zda tomu tak bude i u skutečného DB10 nebo si tuto hodnotu filmaři vycucali z prstu se bohužel dozvíme až za pár let.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.