Výhodně lze nakoupit nejen osobní, ale i užitkové vozy Fiat a Alfa Romeo.
Pokud dáte přednost cenově výhodnější italské nabídce, pak u Fiatu můžete také počítat se zajímavými slevami. Panda - celková hodnota bonusu činí Kč 21 000,00 vč. DPH, tzn. cena pro zákazníka začíná od Kč 189 900,00 vč.DPH. Punto - bonus činí Kč 52 000,00 vč. DPH – cena pro zákazníka začíná tedy od Kč 202 900,00. Idea – hodnota bonusu je Kč 60 000,00 vč. DPH, akční cena modelu začíná od Kč 346 900,00. Stilo Facelift – celková hodnota bonusu představuje Kč 78 900,00 vč. DPH. Zákaznická cena začíná na částce Kč 311 100 000,00 vč. DPH. Stilo Multiwagon Facelift – zákazník získává celkovou výhodu ve výši Kč 48 900,00 vč. DPH, to znamená cenu již od Kč 386 500,00 vč. DPH. A nakonec užitkové vozy Fiat a opět zvýhodněné ceny do konce letošního roku. Ducato – celková hodnota bonusu činí Kč 115 100,00 bez DPH. Cena základní verze Ducata pro konečného zákazníka začíná od Kč 399 900,00 bez DPH. Doblo Cargo Van 1,2 – zákazník získává celkovou výhodu ve výši Kč 25 000,00 bez DPH, to znamená, že cena začíná od Kč 274 900,00 bez DPH. U verze 1,3 jtd činí bonus Kč 35 000,00, tzn. akční cena začíná od Kč 329 900,00 bez DPH. Doblo Cargo Combi – celková výhoda činí Kč 32 000,00 bez DPH, to znamená, že cena pro zákazníka začíná od Kč 315 000,00 bez DPH. Doblo Panorama – celková podpora činí Kč 25 000,00. Cena tohoto modelu pro zákazníka začíná od Kč 342 300,00 Kč. Scudo – zákazník získává celkovou výhodu ve výši Kč 40 000,00 bez DPH. Cena tohoto modelu začíná od Kč 389 900,00 bez DPH. Punto Van – celková cenová výhoda ve výši Kč 20 000,00 bez DPH. Cena pro zákazníka začíná od Kč 199 900,00 bez DPH. Stilo MW Van – celková cenová výhoda ve výši Kč 30 000,00 bez DPH, to znamená cena pro zákazníka již od Kč 378 000,00 bez DPH. Strada – v první fázi prodeje představuje bonus nástavbu zdarma, cena pro zákazníka od Kč 240 000,00 bez DPH. Foto: AUTO forum, Fiat Auto Press Zdroj: FIAT ČR
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.