Výhodně lze nakoupit nejen osobní, ale i užitkové vozy Fiat a Alfa Romeo.
Pokud dáte přednost cenově výhodnější italské nabídce, pak u Fiatu můžete také počítat se zajímavými slevami. Panda - celková hodnota bonusu činí Kč 21 000,00 vč. DPH, tzn. cena pro zákazníka začíná od Kč 189 900,00 vč.DPH. Punto - bonus činí Kč 52 000,00 vč. DPH – cena pro zákazníka začíná tedy od Kč 202 900,00. Idea – hodnota bonusu je Kč 60 000,00 vč. DPH, akční cena modelu začíná od Kč 346 900,00. Stilo Facelift – celková hodnota bonusu představuje Kč 78 900,00 vč. DPH. Zákaznická cena začíná na částce Kč 311 100 000,00 vč. DPH. Stilo Multiwagon Facelift – zákazník získává celkovou výhodu ve výši Kč 48 900,00 vč. DPH, to znamená cenu již od Kč 386 500,00 vč. DPH. A nakonec užitkové vozy Fiat a opět zvýhodněné ceny do konce letošního roku. Ducato – celková hodnota bonusu činí Kč 115 100,00 bez DPH. Cena základní verze Ducata pro konečného zákazníka začíná od Kč 399 900,00 bez DPH. Doblo Cargo Van 1,2 – zákazník získává celkovou výhodu ve výši Kč 25 000,00 bez DPH, to znamená, že cena začíná od Kč 274 900,00 bez DPH. U verze 1,3 jtd činí bonus Kč 35 000,00, tzn. akční cena začíná od Kč 329 900,00 bez DPH. Doblo Cargo Combi – celková výhoda činí Kč 32 000,00 bez DPH, to znamená, že cena pro zákazníka začíná od Kč 315 000,00 bez DPH. Doblo Panorama – celková podpora činí Kč 25 000,00. Cena tohoto modelu pro zákazníka začíná od Kč 342 300,00 Kč. Scudo – zákazník získává celkovou výhodu ve výši Kč 40 000,00 bez DPH. Cena tohoto modelu začíná od Kč 389 900,00 bez DPH. Punto Van – celková cenová výhoda ve výši Kč 20 000,00 bez DPH. Cena pro zákazníka začíná od Kč 199 900,00 bez DPH. Stilo MW Van – celková cenová výhoda ve výši Kč 30 000,00 bez DPH, to znamená cena pro zákazníka již od Kč 378 000,00 bez DPH. Strada – v první fázi prodeje představuje bonus nástavbu zdarma, cena pro zákazníka od Kč 240 000,00 bez DPH. Foto: AUTO forum, Fiat Auto Press Zdroj: FIAT ČR
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?