V posledních dnech se internetu pohybuje bezpočet zpráv o novém modelu Giulia, který se ukázal jak v ostré verzi QV, tak i v obyčejném provedení. Dnes tu však máme aktualitu týkající se sportovního kupé GTV.
Samotná automobilka zatím neřekla ani slovo o tom, že by měla v plánu nabízet novou generaci populární Alfy GTV, ale i to nezastavilo zahraniční zdroj Automedia v tom, aby ukázalo její možnou novodobou podobu. Automobil dostal tvary podobné modelu 4C, k čemuž se přidal i současný stylingový jazyk Alfy Romeo.
Pro připomenutí, poslední generace Alfy Romeo GTV byla vyřazena z nabídky v roce 2004 a ve výrobním programu jí nahradila Brera. I ta tehdy nabízela otevřenou verzi Spider ale v roce 2010 nastal její konec. Nové GTV by v případě výroby pravděpodobně obdrželo 1,75-litrový benzínový turbo 4-válec, který by nabídl něco kolem 237 koní a 350 Nm.
Nicméně zatím berte novodobou Alfu GTV jako čirou spekulaci, protože výrobce nyní usilovně dolaďuje sedan Giulia a taktéž pracuje i na prvním SUV v historii.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?