Šéf britského zastoupení Hondy Leon Brannan prozradil některé nové informace o další generaci populárního modelu CR-V. Co se změní a v čem bude příští CR-V jiné?
Tak předně je nutno uvést, že dle něj bude nová Honda CR-V více " atraktivnější. Příští generace kompaktního crossoveru se bude zvětšovat a výrazně se odliší od novinky se jménem HR-V. Brannan dále naznačil, že nové CR-V by mohlo být prodáváno ve standardu se sedmi sedadly, což by podle něj pomohl v boji proti konkurenci.
Za další novinku lze považovat i zprávu, ve které se uvádí, že automobil nabídne ve své další generaci systému pohonu všech kol už v základní výbavě. Honda chce co v největší míře přebrat zákazníky, kteří si jinak jdou pro Volvo XC60 nebo Land Rover Discovery Sport.
Pátá generace Hondy CR-V se má představit někdy v roce 2017 a její zcela nová verze se má vyrábět v Kanadě, odkud se bude dovážet do Evropy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?