Renault Clio s výkonem Škody Octavie RS stojí víc než jsme čekali

ar2, 14. června 2015, 16:44 Google+

Renault odtajnil cenu přiostřeného Clia R.S. 220 Trophy, který má stejný výkon jako Octavie RS. Bohužel, cena je o dost větší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

V Anglii již mohou zákazníci objednávat přiostřené Clio. Tomu narostl výkon o 15 kW (20 koní) a točivý moment o 20 Nm. Celkem tak má zážehový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru výkon 164 kW (220 koní) a maximum točivého momentu 260 Nm. K tomu navíc má k dispozici 20 Nm při zařazené 4. a 5. (takzvaný Torque Boost).

Jak už to ale bývá, nic není jen tak. Clio R.S. už v „základní verzi“ jezdilo velmi dobře. I přes hendikep v podobě automatu (který ale řadil perfektně a v manuálním režimu bylo vše v režii řidiče) se s Cliem jezdilo rychle a to bez větších nároků na řidiče. Tato silnější verze však příjde docela draho. Konkrétně na 21 780 liber, tedy něco okolo 830 tisíc korun. Za ty peníze už můžete mít ledacos a třeba rovnou ze stáje samotného RenautlSportu, a to teď mluvím o ultimátím Renaultu Mégane R.S. 265 Cup.

Samozřejmě za tuto sumu nedostanete jen více koní a točivého momentu. Renault sport si pohrál i s převodovkou, která řadí o 50% rychleji, řízení je o 30% strmější. Podvozek je o 20 mm nižší vpředu a vzadu o 10 mm. Osmnácti palcová kola jsou obuta do Michelinek Pilot Super Sport a ve standartu máte úplně vše, co si jen představíte.

Snad se budeme moci v Cliu R.S. 220 Trophy svést a podrobně popsat to, jak auto jezdí, protože nějaká výbava nebo holá čísla stejně nic neřeknou.

A teď ještě otázka na závěr co by jste si za 830 tisíc pořídili vy?

Vytisknout

Diskuze: Renault Clio s výkonem Škody Octavie RS stojí víc než jsme čekali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

reklama

Doporučujeme

FOTO: Nový vůz Alpine byl představen v Le Mans

Nové Alpine bylo odhaleno v Le Mans

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud