Jedno z nejžádanějších automobilových ocenění na mezinárodní scéně bylo včera uděleno Mitsubishi Motors.
Mitsubishi získalo ocenění „Goldenes Lenkrad“ v minulosti již třikrát – v roce 1984 za Galant, v roce 1988 za druhou generaci Coltu a v roce 1992 za prvního nástupce svého klasického off-roadu, za Pajero. V roce 2004 prestižní ocenění „Goldenes Lenkrad“ vyzvedlo Colt jako vedoucí značku co do kvality a inovací. „Goldenes Lenkrad“ je již třetím oceněním pro Colt, který byl také zvolen „Autem roku 2005“ dánským klubem automobilových novinářů, a dále pak „Kompaktním vozem roku 2004“ časopisem ANWB (= časopis holandské automobilové asociace). Zcela nový Colt se od svého uvedení na trh dostal již ke 13 000 zákazníkům. Naposledy byl uveden se strategicky důležitými pohonnými jednotkami, a to dieselovým motorem 1,5 l a benzinovým motorem 1,1 l. Po zahájení prodejů ve Velké Británii, Skandinávii a východní Evropě, bude následovat západní Evropa, kde budou uvedeny Colt CZ3 a Colt CZT v prvním kvartálu 2005. Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Group Foto: Mitsubishi Motors
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.