Jedno z nejžádanějších automobilových ocenění na mezinárodní scéně bylo včera uděleno Mitsubishi Motors.
Mitsubishi získalo ocenění „Goldenes Lenkrad“ v minulosti již třikrát – v roce 1984 za Galant, v roce 1988 za druhou generaci Coltu a v roce 1992 za prvního nástupce svého klasického off-roadu, za Pajero. V roce 2004 prestižní ocenění „Goldenes Lenkrad“ vyzvedlo Colt jako vedoucí značku co do kvality a inovací. „Goldenes Lenkrad“ je již třetím oceněním pro Colt, který byl také zvolen „Autem roku 2005“ dánským klubem automobilových novinářů, a dále pak „Kompaktním vozem roku 2004“ časopisem ANWB (= časopis holandské automobilové asociace). Zcela nový Colt se od svého uvedení na trh dostal již ke 13 000 zákazníkům. Naposledy byl uveden se strategicky důležitými pohonnými jednotkami, a to dieselovým motorem 1,5 l a benzinovým motorem 1,1 l. Po zahájení prodejů ve Velké Británii, Skandinávii a východní Evropě, bude následovat západní Evropa, kde budou uvedeny Colt CZ3 a Colt CZT v prvním kvartálu 2005. Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Group Foto: Mitsubishi Motors
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?